مرکز تماس : ۰۲۱۹۱۰۹۳۰۰۰
پیام رسان : ۰۹۱۰۲۲۲۵۰۹۰
جستجو
10 قدم برای شروع کسب و کار

10 قدم برای شروع کسب و کار

پرداختیاری

1- تحقیق در جهت گیری بازار

تحقیقات در بازار کمک میکند تا دریابید آیا میتوانید ایده خود را به یک کسب و کار موفق تبدیل کنید یا خیر. اطلاعات کامل در ارتباط با مشتری های بالقوه و کسب و کار هایی که در حال حاضر در منطقه مورد نظر شما خدمات ارائه میکنند، جمع آوری نمایید و از این اطلاعات برای پیشرفت در کار مورد نظر خود استفاده نمایید.

تحقیق در جهت گیری بازار

2- طرح تجاری خود را مکتوب نمایید

برنامه فعالیت کاری مکتوب شده پایه و اساس کسب و کار شماست. در واقع یک راهنما برای نحوه ساخت، راه اندازی و رشد بیزنس جدید است. با استفاده از این روش میتوانید به دیگران ثابت نمایید که کار کردن همراه با شما یا سرمایه گذاری در بیزنس شما برای آنها سودآور خواهد بود.

طرح تجاری خود را مکتوب نمایید

3- سرمایه مورد نیاز را فراهم کنید

طرح تجاری فراهم شده میتواند راهنمای خوبی در مشخص کردن سرمایه حدودی مورد نیاز برای شروع بیزنس شما باشد. اگر مبلغ مورد نیاز برای شروع فعالیت را در اختیار ندارید میتوانید از طریق فروش سهام یا دریافت وام این سرمایه را تهیه نمایید.

 

سرمایه مورد نیاز را فراهم کنید

4- مکان تجارت خود را انتخاب کنید

مکان شروع فعالیت شما یکی از بزرگترین تصمیم هایی هست که در این مسیر باید اتخاذ گردد. چه در حال بازسازی تجارتی زمین خورده باشید یا در حال افتتاح یک شرکت آنلاین، تصمیمی که در رابطه با مکان فعالیت خود انتخاب میکنید تائیرات اساسی بر موضوعات مالیات، نیاز های قانونی و ارزش سهام خواهد گذاشت.

مکان تجارت خود را انتخاب کنید

5- ساختار تجاری خود را انتخاب کنید

ساختار قانونی که شما برای بیزنس خود انتخاب میکنید بر نیازمندی های شروع فعالیت، میزانی که برای مالیات باید پرداخت گردد و تعهدات شخصی شما تاثیر گذار میباشد.

ساختار تجاری خود را انتخاب کنید

6- نام تجارت خود را انتخاب کنید

انتخاب اسم مناسب آسان نیست. شما نیاز به نامی دارید که نماینده برند شما باشد و نشان دهنده حوزه فعالیت شما باشد. قابل ذکر است البته که باید نام شما یکتا بوده و پیش از این توسط شخص یا شرکت دیگری انتخاب نشده باشد.

نام تجارت خود را انتخاب کنید

7- تجارت خود را ثبت کنید

بعد از انتخاب نام مناسب زمان آن است که فعالیت خود را به صورت قانونی ثبت کنید و برند خود را به صورت رسمی معرفی کنید.

تجارت خود را ثبت کنید

8- کد مالیاتی دریافت کنید

در حال حاضر دریافت کد مالیاتی نقش پررنگی در پیشبرد مراحل ثبت یک تجارت دارد بنابراین به محض ثبت شرکت خود پرونده اطلاعاتی آن را در سازمان امور مالیاتی ثبت نمایید و از ابتدای کار مباحث مالیاتی را به صورت شفاف پیش برید که در آینده با مشکل مواجه نشوید.

کد مالیاتی دریافت کنید

9- گواهی و مدارک مورد نیاز را دریافت کنید

مراحل ثبت برند خود را به صورت فانونی و با رعایت تمام اقدامات پیش برید. برای رسیدن به نفطه مناسب در کسب و کار صبر و استمرار لازم است پس عجله نکنید! سعی کنید تمام مراحل را یک به یک و به صورت کامل پیش ببرید.

گواهی و مدارک مورد نیاز را دریافت کنید

10- حساب بانکی حقوقی افتتاح کنید

برای ثبت تجارت و در تمامی مراحل از شما یک حساب بانکی درخواست خواهد شد بنابراین باید حسابی تهیه گردد که توسط آن بتوانید تمامی تراکنش ها را به صورت ثبت شده داشته باشید و در صورت نیاز بتوانید از مزیت های آن استفاده نمایید.

حساب بانکی حقوقی افتتاح کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

به این مطلب امتیاز دهید
10 قدم برای شروع کسب و کار
1- تحقیق در جهت گیری بازار تحقیقات در بازار کمک میکند تا دریابید آیا میتوانید ایده خود را...
1.67 از 12 رای ثبت شده

x
درگاه پرداخت ریالی ۴۵ روز بدون کارمزد
درگاه پرداخت ریالی ۴۵ روز بدون کارمزد
فعال سازی درگاه پرداخت آنلاین در کمتر از یک روز کاری
دریافت درگاه